Navdih nove celovečerne predstave Zavoda EN-KNAP z naslovom HIDRA sta režiser Sebastijan Horvat in dramaturg Milan Ramšak Marković našla v bogatem dramskem besedilu Cement, avtorja Heinerja Müllerja.
Plesna predstava HIDRA je epilog trilogije Cement, ki sta jo zgoraj omenjena avtorja v enem letu predstavila v Zagrebu, Beogradu in Ljubljani. Gre za tri gledališke predstave, ki predstavljajo tri raznolike pristope k tematikam kot so: odnos med intimnimi in družbenimi odnosi, ljubezen in revolucija, nekončan proces emancipacije, politika spomina. Istih tem se loteva tudi predstava HIDRA, ki izhaja iz istoimenskega odlomka besedila Cement. Čeprav odlomka v trilogiji gledaliških predstav ni bilo moč najti v tekstovni obliki, je ravno ta izjemnega pomena ne le zgolj za vsako od treh predstav, temveč za cikel kot celoto. V tem odlomku, ki bi ga danes hitro označili za postdramskega, lahko prepoznamo odzven težav, s katerimi se je nemški književnik in režiser Heiner Müller soočal v času pred padcem berlinskega zidu. Na eni strani se razkriva skoraj popolna kontinuiteta družbene elite iz časa nacizma, na drugi strani pa mit o socialističnem junaku delavskega razreda.