Tatjana Ivančić je ena izmed izjemno pomembnih osebnosti v zgodovini Kinokluba Zagreb, pa tudi v kontekstu jugoslovanskega eksperimentalnega oziroma amaterskega filma. Njen impresivni opus, katerega večji del velja za izgubljenega, nam ne govori le o materialni usodi eksperimentalnega filma na ozemlju nekdanje Jugoslavije, pač pa tudi o položaju žensk in amaterjev v jugoslovanski kinematografiji.
➸ Kratki ➸
𝗥𝗮𝗽𝘀𝗼𝗱𝗶𝗷𝗮 𝘃 𝘇𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲𝗺 (Rapsodija u zelenom)
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1971, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 4′
𝗗𝗼 𝘇𝗮𝗱𝗻𝗷𝗲 𝗸𝗮𝗽𝗹𝗷𝗲 (Do posljednje kapi)
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1972, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 2′
𝗗𝗼𝗯𝗿𝗼 𝘀𝘁𝗮𝗿𝗼 𝘃𝗲𝘀𝗹𝗼
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1976, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 5′
𝗗𝗼𝗹𝗴𝗼𝗰̌𝗮𝘀𝗷𝗲 (Dosada)
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1973, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 3′
𝗘𝗸𝘃𝗶𝗻𝗼𝗸𝗰𝗶𝗷 (Ekvinocij)
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1973, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 4′
𝗠𝗲𝘀𝘁𝗼 𝘃 𝗶𝘇𝗹𝗼𝘇̌𝗯𝗶 (Grad u izlogu)
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1969, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 5′
𝗢𝗱 𝟬 𝗱𝗼 𝟮
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1972, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 7′
𝗣𝗲𝘀𝗲𝗸 (Pijesak)
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1971, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 4′
𝗣𝗼𝘁𝗼𝗽𝗶𝘀𝗻𝗶𝗰𝗲 (Putositnice)
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1976, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 5′
𝗩𝗮𝗿𝗶𝗮𝗰𝗶𝗷𝗲 (Varijacije)
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1975, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 5′
𝗢𝗱 𝘇𝗼𝗿𝗲 𝗱𝗼 𝗺𝗿𝗮𝗸𝗮
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1971, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 4′
𝗡𝗮𝗷𝘃𝗲𝗰̌𝗷𝗶 𝗱𝗮𝗻 (Najveći dan)
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1979, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 9′
𝗜𝗴𝗿𝗮 𝘇̌𝗶𝘃𝗹𝗷𝗲𝗻𝗷𝗮 (Igra života)
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1972, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 4′
𝗧𝘂𝗿𝗼𝗯𝗻𝗼 𝗺𝗼𝗿𝗷𝗲 (/S/umorno more)
Tatjana Ivančić, Hrvaška (Jugoslavija), 1977, digitalni format (posneto na S8 mm), barvni, 4′
Večina filmov Tatjane Ivančić, ki so se ohranili do danes, je posvečena majhnim detajlom narave in teksturam biosfere, predvsem morju, ob katerem je odrasla. Snemala je med sprehodi in v kamero lovila (ne)pričakovane trenutke, npr. poletne nevihte ali eksotične domače živali, a le redko je prizore načrtovala. Njeni filmi se gibljejo na meji eksperimentalnega, dokumentarnega in amaterskega domačega filma, skupno pa jim je, da odražajo avtoričino zavedanje filma kot medija, raziskovanje njegovih oblikovnih možnosti in uživanje v čisti slikovitosti predmeta, ki je v središču njene pozornosti. Filmi so brez dialogov.
V sodelovanju s Kinoklubom Zagreb in Zavodom za sodobno umetnost SCCA Ljubljana.