Inovativen pristop k izboljšavi komunikacije in znamčenja blagovne znamke!
Kaj je branding?
Branding (znamčenje) je razumevanje in usklajevanje želja obče komunikacije blagovne znamke. Neprepoznavna vizualna simbolika je težje zapomnljiva na saturiranem trgu. Zato z načrtnim zasnovanjem branda jasneje nagovarjamo želeno publiko in se diferenciramo od konkurence.
Brand je osebna izkaznica podjetja.
Isti produkt ali storitev lahko predstavimo na nešteto različnih načinov. Pomembno pa je izbrati lasten izraz, ki že na prvi pogled sporoča kaj si, kako se želiš pokazati in zakaj ta firma obstaja. Je ključen element za predstavitev podjetja in interno razumevanje vrednot, ki prepreči krizo identitete.
Delavnica je namenjena vsem samozaposlenim in mikro podjetjem, ki želijo razumeti potencial brandinga in se spoznati z orodji za implementacijo na svoje podjetje, produkt ali storitev.
1. Del — teorija
Prvi del delavnice je namenjen teoretskemu uvodu v mikrobranding oziroma personalizirano znamčenje.
Vpogled v različne, predvsem pa visoko relevantne pristope znamčenja.
Predavatelj predstavi študijo dobrih primerov, ki bodo kasneje služili kot podlaga za izdelavo lastnih strateških pristopov, slušatelji pa dobijo priložnost, da podajo svojo neposredno refleksijo na osebno razumevanje znamčenja.
Teoretski uvod tako ne predstavlja klasičnega predavalnega pristopa, kjer predavatelj zavzame pozicijo komunikacijske vodje, marveč predlaga participativni pristop, kjer lahko slušatelji diskutirajo svoj dosedanji pristop do pozicioniranja na trgu. Vsebina prvega dela je tako naslednja: Uvod; Marketing vs Branding; Kreiranje briefa; Dobre prakse in pristopi; Refleksije.
2. Del — praksa
Drugi del delavnice je namenjen praktičnemu pristopu. Zakaj imajo nekatere blagovne znamke auro uspeha že na prvi pogled? Zakaj izstopajo? Kaj potrebuje znamka, da postane avtentična? Ali ikonična? Ali duhovita? Ali je način, ki v znamko sistematično vpelje karizmo, da postane dinstinktiven igralec na trgu? V praktičnem delu se bomo tako spoznali z izdelano strategijo osebne znamke, ki uporablja raznovrstne metode komuniciranja za njeno vzpostavitev na trgu. Opredelili bomo središče branda, spoznavali algoritme humorja, karizme, poguma, topline in jih uporabili za pridobivanje skupnosti in pozornosti. Vsebina drugega dela tako temelji na interaktivnih vajah, ki so naslednje:
1 Opredeliti središče branda: Kaj in kdo; Uporabniki; Teme; Vizija; Vrednote; Konkurenca; Prednosti; Omejitve; Kanali komuniciranja
2 Asociacije
3 Razvoj osebnosti znamke
4 Prepoznavanje vizualnih atributov
Delavnica bo potekala v torek, 28.9.2021 ob 17.00 uri v Kovačnici. Obisk delavnice je brezplačen.
Za udeležbo na delavnici je nujno izpolnjevanje PCT pogoja.
Dogodek se odvija v okviru Kovačnice – podjetniški inkubator Kranj »SIO BSC 2020-22«, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.