Alo!Stari
Člani te zanimive punk skupine so se najbolje opisali kar sami:
Ah, devetdeseta. Zlati cajti. Pubeci smo se dobivali na dvorišču al pa pri UŠC-ju. V Mariboru valda. Takrat smo rekli, da gremo na PA (aka Pedagoška akademija). Vsak svoj skate v roke, pa akcija. Enim je celo nekaj ratalo, drugi pa smo slej ko prej obupali, pa se raje družli in bluzili. O življenju (kolko si kot sveži najstnik takrat to sploh razumel), o tečnih starih in pa o muziki. Kolko cd-jev in kaset smo si menjali in presnemavali nimam pojma, vem pa, da smo bli ena prvih generacij, ki je muziko našla tudi na netu z Napsterjem al pa celo preko IRC-a. Na špile še nismo smeli hodit, smo pa zato tolko bolj nabijali muziko doma. In kmalu se je zgodilo to, da je eno desko zamenjala druga. Skejt je nadomestila kitara. Poškodbe in buške pa kitarski riffi in raztrgani zvočniki. Stari niso meli kaj dosti proti. Glavno, da se pubec ne drogira!
No, nekak tak se naša zgodba začne. In potem smo odraščali. Pa igrali v različnih bendih (Trash Candy, Happy ol’ McWeasel, Burning Legion), prepotovali skoraj vso Evropo in po več ko dveh desetletjih ugotovili, da bi se blo res super vrnit na začetek. Takrat je blo res fajn. Samo špilat nismo znali, zdaj pa znamo. Pa zgodb se je nabralo še in še.
Nekak tak smo pol nastali Alo!Stari. Ker valda je bil to naš pozdrav takrat in je še danes. Poleg »Ki si koJn«, »Kaj zaj …« in pa čisto klasičnega, standardnega »Seos«.
𝗔𝘄𝘄𝘄𝗱𝗶𝘁𝗼𝗿𝗶𝗷: 🟢🔵🟣 𝘀𝘁𝗿𝗶𝗺𝗮𝗻𝗷𝗲 𝘃 𝘇̌𝗶𝘃𝗼 𝗻𝗮 𝗻𝗮𝘀̌𝗶 𝗙𝗮𝗰𝗲𝗯𝗼𝗼𝗸, 𝗬𝗼𝘂𝗧𝘂𝗯𝗲 & 𝘀𝗽𝗹𝗲𝘁𝗻𝗶 𝘀𝘁𝗿𝗮𝗻𝗶.
OPOZORILO: Ogled vseh prireditev serije Awwwditorij je brezplačen. Zanj ni potrebna nikakršna prijava, zato prosimo, da nikar ne nasedate spletnim prevarantom, ki za ogled prireditev ponujajo plačljive linke. Ne klikajte na takšne povezave, ne vnašajte osebnih podatkov, številk kreditnih kartic in podobnega! Gre za spletne prevare, na katere Narodni dom Maribor nima vpliva in zanje ne prevzema nobene odgovornosti.⁣
▸ Izvajalci:
Matic Mlakar, kitara
Matej Kosmačin, bas
Jernej Metež, kitara
Tomaž Medvar, bobni
Tine Matjašič, vokal
▸ Vstopnine ni.
▸ Več informacij: https://bit.ly/374L8cU
Tolkala od blizu
Komentirani koncert
Ali ste vedeli, da na koncertno marimbo lahko igra pet tolkalcev hkrati? Ali pa, da se na kuhinjski mizi lahko postreže okusna skladba? Skupina SToP je na podlagi dolgoletnih izkušenj pripravila nenavaden koncert, v katerem poleg splošno znanih tolkal uporabljajo vsakdanje predmete, ki so dosegljivi vsakomur – kuhalnice, igrače, žoge, žeblje, kladiva, sode, piščalke, raglje …
Prejemniki Župančičeve nagrade in nagrade Prešernovega sklada, tolkalci Barbara Kresnik, Marina Golja, Matevž Bajde, Damir Korošec, Franci Krevh, Tomaž Lojen, Davor Plamberger in Dejan Tamše, predstavljajo celo paleto klasičnih, etnoloških in drugih tolkal.
Predstava klasično tolkalno glasbo preplete z običajnim načinom življenja in resno koncertno vzdušje premeša z lagodnostjo zabave, mlade pa tudi s pomočjo komentarjev vodi skozi različna glasbena obdobja in sloge.
𝗔𝘄𝘄𝘄𝗱𝗶𝘁𝗼𝗿𝗶𝗷: 🟢🔵🟣 𝘀𝘁𝗿𝗶𝗺𝗮𝗻𝗷𝗲 𝘃 𝘇̌𝗶𝘃𝗼 𝗻𝗮 𝗻𝗮𝘀̌𝗶 𝗙𝗮𝗰𝗲𝗯𝗼𝗼𝗸, 𝗬𝗼𝘂𝗧𝘂𝗯𝗲 & 𝘀𝗽𝗹𝗲𝘁𝗻𝗶 𝘀𝘁𝗿𝗮𝗻𝗶.
OPOZORILO: Ogled vseh prireditev serije Awwwditorij je brezplačen. Zanj ni potrebna nikakršna prijava, zato prosimo, da nikar ne nasedate spletnim prevarantom, ki za ogled prireditev ponujajo plačljive linke. Ne klikajte na takšne povezave, ne vnašajte osebnih podatkov, številk kreditnih kartic in podobnega! Gre za spletne prevare, na katere Narodni dom Maribor nima vpliva in zanje ne prevzema nobene odgovornosti.⁣
Koncert si bo možno ogledati le 25. februarja ob 15.00, posnetka za kasnejši ogled ne bo na voljo.
▸ Izvajalci:
Slovenski tolkalni projekt (SToP)
▸ Vstopnine ni.
▸ Več informacij: https://bit.ly/3qGaPIU
Barbara Kastelec: Nevidni sopotniki / Invisible Companions
/eng below/
Barbara Kastelec: Nevidni sopotniki
📌 24. 2.–10. 3. 2021
📌 artKIT, Glavni trg 14, Maribor
Vljudno vas vabimo na samostojno razstavo 🔸 Nevidni sopotniki umetnice Barbare Kastelec 🔸, ki bo na ogled od srede, 24. februarja 2021, v galeriji artKIT.
Razstava Nevidni sopotniki skozi povečevalno steklo uprizarja mikroorganizme kot zametke novega življenja. Izhajajoč iz biološkega, fiziološkega, ekološkega, antropološkega, filozofskega in likovnega proučevanja posameznih mikroorganizmov, umetnica upodablja fantastične prizore. Pri tem se osredotoča na odslikavo posameznih majhnih delcev, poleg njihove biološke strukture jo zanima, na kak način lahko ti mikroorganizmi posegajo v življenja večjih organizmov in kako njihov mikrokozmos postaja del v mozaiku večjega makrokozmosa, v katerega smo vpeti ljudje, rastline in živali.
🔸 Barbara Kastelec (1976) je leta 2001 diplomirala iz slikarstva na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani pri prof. Emeriku Bernardu in doc. dr. Nadji Zgonik. Na isti fakulteti je leta 2004 pod mentorstvom prof. Gustava Gnamuša in dr. Aleša Erjavca magistrirala iz slikarstva. Od leta 2006 ima status samostojne kulturne delavke. Poleg samostojne prakse od leta 2005 deluje kot voditeljica slikarskih tečajev za otroke, mladostnike in odrasle. Od leta 1997 razstavlja tako po Sloveniji, kot tudi v tujini. Njena umetniška produkcija vključuje področja slikarstva, ilustracije in videa.
🧐 Več: kibla.org
⏰ Odpiralni čas: od ponedeljka do petka od 16. do 20. ure, v soboto od 10. do 14. ure
⚠️ Vstop je prost. Razstavo si lahko ogledate v skladu s priporočili NIJZ.
__________________
Barbara Kastelec: Invisible Companions
📌 24 February – 10 March 2021
📌 artKIT, Glavni trg 14, Maribor
We kindly invite you to the solo exhibition 🔸 Invisible Companions by Barbara Kastelec 🔸, which will be on view from Wednesday, 24 February 2021, at the artKIT gallery.
The exhibition Invisible Companions through the magnifying glass reconstructs microorganisms as the origins of a new life. Based on the biological, physiological, ecological, anthropological, philosophical, and artistic study of individual microorganisms, the artist depicts fantastic scenes. In doing so, she focuses on the image of individual small particles, in addition to their biological structure. In addition to their biological structure, she is interested in how these microorganisms can interfere with larger organisms’ lives and how their microcosm becomes part of the mosaic of a larger macrocosm into which humans, plants, and animals are intertwined.
🔸 Barbara Kastelec (1976) graduated in painting from the Academy of Fine Arts and Design of the University of Ljubljana with Prof. Emerik Bernard and Doc. Dr. Nadja Zgonik. In 2004 under the mentorship of Prof. Gustav Gnamuš and Dr. Aleš Erjavec, she received her master’s degree in painting. Since 2006 she has been a freelance cultural worker. In addition to her independent practice, since 2005, she has been a mentor of painting courses for children, adolescents, and adults. Since 1997 she has exhibited both in Slovenia and abroad. Her artistic practice includes painting, illustration, and video.
🧐 More: kibla.org
⏰ Opening hours: Monday to Friday, 4. p.m. to 8. p.m., Saturday 10 a.m. to 2 p.m.
⚠️ Admission is free. Please, follow the recommendations of the NIJZ/NIPH while visiting the exhibition.
džeZZva
Glasba kvarteta džeZZva iz Murske Sobote se spogleduje tako s tradicijo ameriške jazz kulture z elementi evropske klasične glasbe, kot tudi z vplivi popularne ter ljudske kulture južnega dela evropske celine.
Zelo senzibilna komunikacija in muziciranje štirih uigranih glasbenikov prepriča še tako zahtevno in širšo množico poslušalcev. Razvijajo avtorsko moderen in zelo samosvoj umetniški pristop. Glasba kvarteta džeZZva temelji na avtorskih skladbah članov skupine, le delno se spogledujejo s tradicionalnimi skladbami, ki jih aranžmajsko preuredijo na poseben način in jim na ta način dajo oseben pečat.
V svojih kompozicijah spretno in prefinjeno spajajo tudi panonski melos in zvoke drugih kultur. Zasedba je prepoznana in cenjena tudi v tujini. Julija lani so nastopili na eminentnem francoskem jazz festivalu Jazz à Vienne.
Na slovensko glasbeno sceno so opazno stopili leta 2014, s prvencem džeZZva. Album je bil uvrščen med 20 najboljših slovenskih plošč po izboru glasbenih urednikov RTV Slovenija. Izdali so še posnetek koncerta iz Skritega dvorišča v Murski Soboti, z naslovom Live From The Hidden Courtyard (2016), ter lani album Sintur, ki je bil uvrščen na lestvico 30 naj jazz albumov v regiji.
So prejemniki plakete 2020 za pomembe kulturne dosežke, ki jo podeljuje Mestna občina Murska Sobota.
𝗔𝘄𝘄𝘄𝗱𝗶𝘁𝗼𝗿𝗶𝗷: 🟢🔵🟣 𝘀𝘁𝗿𝗶𝗺𝗮𝗻𝗷𝗲 𝘃 𝘇̌𝗶𝘃𝗼 𝗻𝗮 𝗻𝗮𝘀̌𝗶 𝗙𝗮𝗰𝗲𝗯𝗼𝗼𝗸, 𝗬𝗼𝘂𝗧𝘂𝗯𝗲 & 𝘀𝗽𝗹𝗲𝘁𝗻𝗶 𝘀𝘁𝗿𝗮𝗻𝗶.
OPOZORILO: Ogled vseh prireditev serije Awwwditorij je brezplačen. Zanj ni potrebna nikakršna prijava, zato prosimo, da nikar ne nasedate spletnim prevarantom, ki za ogled prireditev ponujajo plačljive linke. Ne klikajte na takšne povezave, ne vnašajte osebnih podatkov, številk kreditnih kartic in podobnega! Gre za spletne prevare, na katere Narodni dom Maribor nima vpliva in zanje ne prevzema nobene odgovornosti.⁣
▸ Izvajalci:
Dejan Berden, klavir
Iztok Rodež, kitara
Tadej Kampl, kontrabas
Miran Celec, bobni
▸ Vstopnine ni.
▸ Več informacij: https://bit.ly/3jChGA3
O SLOVENSKEM MLADINSKEM FILMU oz. SLOVENSKI NAJSTNIK ALI KAKO SEM SE OBESIL V KINODVORANI
Kako s filmi preživljaš mladost? Oziroma si jo preživel in se spominjaš mladosti. “SLOVENSKI NAJSTNIK ALI KAKO SEM SE OBESIL V KINODVORANI” je nova serija pogovorov znotraj #ekstremnovirtualno. Je serija o mladinskem filmu, o kinodvoranah in delanju filmov v času mladosti o filmskih zgodbah in poetikah, ki nas v mladosti usmerijo, odprejo, pokažejo. O našem, njihovem, mojem mladinskem filmu in filmu v času mladosti.
GOSTITELJI: Ivana Vogrinc Vidali + Petja Golec Horvat + Miha Horvat
Pogovor bo potekal preko spletne povezave:
https://us02web.zoom.us/j/88163457514…
#EKSTREMNOVIRTUALNO je serija spletnih filmskih debat in pogovorov. http://gt22.si/ekstremno-virtualno/
Društvo za razvoj filmske kulture bo v širokem sodelovanju s partnerskimi organizacijami, ustvarjalkami in ustvarjalci zapolnilo velik manko filmskih debat in pogovorov, ki nas je zajel zaradi omejitvenih ukrepov. Filmsko in družbeno-kritično obarvani večeri bodo vsakič ob 20. uri potekali tako, da si bodo udeleženci in udeleženke lahko vnaprej na spletu ogledali filme na določeno temo ali pa se bomo dotaknili že vsem poznanih naslovov, ki se vsako leto okrog zimskih praznikov pojavljajo na naši televizijskih in računalniških zaslonih. Nato se bomo v družbi različnih gostiteljic in gostiteljev pogovarjali in debatirali o ogledanem in vtisih ter občutjih, ki so se nam ob tem zbudili.
S04E02_KRIZOLOGIJA: Apliciran pristop
S04E02_KRIZOLOGIJA: apliciran pristop
17. 2. do 18. 3.
Galerija Media Nox
Židovska ulica 12, Maribor
Razstavljajo:
Nuka Horvat, Patrik Dvorščak, Rea Vogrinčič, Veera Gontšugova in Till Schönwetter
kuratorka: Ava Zevop
v sodelovanju z galerijo 7:069
Tema te razstave, ki je tako kot večina današnjih kulturnih dejavnosti zaznamovana z večno negotovostjo in odprtostjo za nenadne spremembe, pod nesigurnimi pogoji teh skoraj normaliziranih izrednih razmer, z omejenim dostopom do virov sicer tako pogostim za umetnost in z neštetimi praktičnimi vprašanji – seveda izhaja in je navdihnjena s trenutno krizo; kako se odzvati naglo in ukrepati hitro, kako biti učinkovit s tem, kar imaš, kako se prilagoditi situaciji negotovosti, ko se prihodnost začasno ustavi in je vse kar ostane vsakdan. Edina gotovost je negotovost. Zato vam v tej izdaji predstavljamo KRIZOLOGIJO: apliciran pristop, z željo, da vas pripravimo na vse, kar nam 21. stoletje še prinaša. Upamo, da vas bomo s prilagoditvami petih umetnikov, tega plevela družbe tako dobro prilagojenega na življenje in delo v težavnih okoliščinah navdihnili; in naj obupate nad imanentnim uničenjem, občudujete počasno in sublimno destrukcijo tistega, kar vam je drago, reflektirate o oddaljenih in ne tako oddaljenih političnih preobratih, rekonstruirate okolje svojega udobja ali virtualizirate svojo ustvarjalnost in angažiranost, vam želimo najboljšo možno krizo.
eng:
CRISIOLOGY: an applied approach
17. 2. -18. 3.
at Media Nox Gallery,
Židovska street 12, 2000 Maribor
Artists:
Nuka Horvat, Patrik Dvorščak, Rea Vogrinčič, Veera Gontšugova in Till Schönwetter
Curator: Ava Zevop
co-production: gallery 7:069
The topic of this exhibition, which, like most recent cultural activities is marked by a perpetual uncertainty and openness to sudden and abrupt change under the uncertain condition of this ongoing and almost normalised emergency situation, with limited access to resources that is otherwise so common for the arts and with countless little practical concerns, has of course had its topic derived and inspired by the current crisis. How to react swiftly and act fast, and how to be efficient with what you have, how to adapt to a situation of uncertainty, where the future becomes suspended and what remains is the everyday. Therefore, in this edition we bring to you CRISIOLOGY: an applied approach, to hopefully prepare you for what else the 21st century has in store for us. Through the adjustments of five artists, these weeds of society so well accommodated to living and working under rough conditions, we hope to inspire you. If you despair of imminent destruction, admire the slow and sublime annihilation of what you hold dear, reflect on distant and not so distant political upheavals, reconstruct your environment of stasis or virtualize your creativity and engagement, we wish you the best possible crisis!
Suzana Brborović in Lucijan Prelog: There is something caught in here
Suzana Brborović in Lucijan Prelog: There is something caught in here
📍 15.–27. 2. 2021
📍 KiBela/MMC KIBLA, Ulica kneza Koclja 9, Maribor
Vabljeni na razstavo Suzane Brborović in Lucijana Preloga, ki bo v prostoru za umetnost KiBela na ogled od ponedeljka, 15. februarja.
Razstava There is something caught in here/Tukaj je nekaj ujeto predstavlja dialog med povsem novimi deli Suzane Brborović in deli iz serije Gods en Vogue Lucijana Preloga. Dela, ki so nastala v istem ateljeju, slikarka in slikar sta namreč zadnjih pet let delila umetniški atelje v Leipzigu v Nemčiji, v prostoru za umetnost KiBela sopostavljamo kot manifestacije dveh likovnih jezikov, ki se oblikujeta, razvijata in nastajata vzporedno v skupnostnem prostoru. Ohlapen konceptualni okvir gledalca_ko sicer subtilno usmerja pri gledanju in branju razstavljenih del v dialogu, pri čemer se postavljajo vprašanja o odnosu med tema dvema likovnima jezikoma, njunih povezavah, podobnostih in razlikah. Obenem pa ta ohlapnost konceptualne podstati postavlja gledalca_ko v aktiven in kritičen odnos do umetniških del, tako na ravni posameznega dela kot zaokrožene celote, saj dopušča prosto zaznavanje, opazovanje in razmišljanje, ki pa je vedno pogojeno s posameznikovim_činim védenjem in izkušnjami ter nenazadnje galerijskim prostorom.
🔹 Suzana Brborović 🔹 (1988) je akademska slikarka. Po končanem študiju na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani leta 2013 je v obdobju 2014–16 študirala slikarstvo v okviru magistrskega programa (Meisterschüler) na Akademiji za vizualno umetnost v Leipzigu. Leta 2019 je prejela nagrado Riharda Jakopiča za posebne projekte in dosežke na področju likovne umetnosti za mlajše umetnike. V svoji slikarski praksi se je doslej posvečala predvsem zgodbam arhitekture. Zanima jo moč slikarskega medija ter meje med digitalno in slikarsko generirano gesto.
🔹 Lucijan Prelog 🔹 (1982) živi in dela med Leipzigom in Ljubljano. Leta 2013 je zaključil študij slikarstva na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani. Med študijem je prejel tudi nagrado za posebne umetniške dosežke v letu 2010/11. Član glasbene alternative/industrial/noise skupine It’s everyone else ustvarja objekte, močno zaznamovane s popularno kulturo, ki prežema njegovo življenje.
🕑 Odpiralni čas: od ponedeljka do petka od 10. do 18. ure, v soboto od 10. do 14. ure
❗️ Vstop je prost. Razstavo si lahko ogledate v skladu s priporočili NIJZ.
__________________
Suzana Brborović and Lucijan Prelog: There is something caught in here
📍 15–27 February 2021
📍 KiBela/MMC KIBLA, Ulica kneza Koclja 9, Maribor
We kindly invite you to the exhibition of Suzana Brborović and Lucijan Prelog, which will be on view in the KiBela art space from Monday, 15 February.
The exhibition There is something caught in here presents a dialogue between entirely new works by Suzana Brborović and works from the series Gods en Vogue by Lucijan Prelog. The works were created in the same studio, as the painters have been sharing an art studio in Leipzig, Germany, for the last five years. In the art space KiBela, they are co-positioned as manifestations of two artistic languages, formed, developed, and created simultaneously in the shared space. The loose conceptual framework subtly directs the viewer’s gaze of the exhibited works in dialogue, where questions of the relationship between these two visual languages, their connections, similarities, and differences arise. At the same time, this looseness of the conceptual basis puts the viewer in an active and critical attitude towards artwork, both at the individual work level and the rounded whole. It allows free perception, recall, and thinking, which is always conditioned by the individual’s behavior and experience and, all in all, gallery space.
🔹 Suzana Brborović 🔹 (1988) is an academic painter. After graduating from the Academy of Fine Arts and Design of the University of Ljubljana in 2013, she studied painting in 2014–16 as part of the master’s program (Meisterschüler) at the Academy of Visual Arts in Leipzig. In 2019 she received the Rihard Jakopič Award for special projects and achievements in the field of fine arts for younger artists. In her painting practice, she has so far focused mainly on architectural stories. She is interested in the power of the painting medium and the boundaries between digital and painterly gestures.
🔹 Lucijan Prelog 🔹 (1982) lives and works between Leipzig and Ljubljana. In 2013 he completed his studies in painting at the Academy of Fine Arts and Design of the University of Ljubljana. During his studies, he also received an award for exceptional artistic achievements in 2010/11. As a member of the music alternative / industrial / noise group It’s everyone else, he creates objects strongly marked by the popular culture that permeates his life.
🕑 Opening hours: Monday to Friday from 10. a.m. to 18. p.m., Saturday from 10. a.m. to 14. p.m.
❗️ Admission is free. Please follow the recommendations of the NIJZ/NIPH while visiting the exhibition.
Tadej Toš & The Band: Prosto po Prešernu
Tokrat se bo, vsestransko nadarjen Tadej Toš, predstavil kot glavni vokalist in na električni kitari.
⌛ 𝗞𝗼𝗻𝗰𝗲𝗿𝘁 𝗯𝗼 𝗺𝗼𝗴𝗼𝗰̌𝗲 𝘀𝗽𝗿𝗲𝗺𝗹𝗷𝗮𝘁𝗶 𝗹𝗲 𝘃 𝗽𝗼𝗻𝗲𝗱𝗲𝗹𝗷𝗲𝗸, 𝟴. 𝟮., 𝗼𝗯 𝟮𝟬.𝟬𝟬, 𝗸𝗮𝘀𝗻𝗲𝗷𝘀̌𝗲𝗴𝗮 𝗽𝗼𝘀𝗻𝗲𝘁𝗸𝗮 𝗻𝗲 𝗯𝗼 𝗻𝗮 𝘃𝗼𝗹𝗷𝗼.
Novoustanovljeno skupino vodi Tadej Toš, ki ga javnost pozna predvsem kot stand up komika, dramskega igralca, igralca v filmih in voditelja, med drugim odmevnih podelitev nagrad viktor za medijske dosežke. Tokrat se bo, vsestransko nadarjen, predstavil kot glavni vokalist in na električni kitari. Za pravi rokovski pridih pa so gotovo zaslužni drugi člani skupine.
Na kitari ga spremlja znameniti glasbenik, kitarski samouk Igor Leonardi, ki je v bogati karieri sodeloval z največjimi svetovnimi imeni džezovske glasbe in s člani rokovske skupine Metallica.
Za basovsko podlago skrbi Tadej Kampl, ki je kot diplomant konservatorija v Celovcu in učenec Denisa Irwina in Matthewja Garrisona pozneje negoval glasbeni talent pri Sureshu Talwalkarju, slovitem tolkalcu v Indiji.
Četrti član skupine, stari znanec gledališča in filma, je bobnar Enos Kugler, osrednji član številnih glasbenih skupin. Sodeloval je z več priznanimi izvajalci, kot so Vlado Kreslin, Fake Orchestra, Drago Ivanuša, Darja Švajger, Jazzinty Big Band z Judy Niemack, Davor Gobac in drugi.
Kako je videti in predvsem slišati, ko se Tadej Toš na odru prelevi iz komedijanta in igralca gledaliških vlog v pravega frontmena rokovske skupine The Band, boste lahko izkusili v ponedeljek, 8. februarja, v prenosu v živo.
»Sme nekaj nas, ker smo Prešernove, biti prešernih; pesem kaže dovolj, kak je naš oče krotak.« France Prešeren
𝗔𝘄𝘄𝘄𝗱𝗶𝘁𝗼𝗿𝗶𝗷: 🟢🔵🟣 𝘀𝘁𝗿𝗶𝗺𝗮𝗻𝗷𝗲 𝘃 𝘇̌𝗶𝘃𝗼 𝗻𝗮 𝗻𝗮𝘀̌𝗶 𝗙𝗮𝗰𝗲𝗯𝗼𝗼𝗸, 𝗬𝗼𝘂𝗧𝘂𝗯𝗲 & 𝘀𝗽𝗹𝗲𝘁𝗻𝗶 𝘀𝘁𝗿𝗮𝗻𝗶.
OPOZORILO: Ogled vseh prireditev serije Awwwditorij je brezplačen. Zanj ni potrebna nikakršna prijava, zato prosimo, da nikar ne nasedate spletnim prevarantom, ki za ogled prireditev ponujajo plačljive linke. Ne klikajte na takšne povezave, ne vnašajte osebnih podatkov, številk kreditnih kartic in podobnega! Gre za spletne prevare, na katere Narodni dom Maribor nima vpliva in zanje ne prevzema nobene odgovornosti.⁣
▸ Izvajalci:
Tadej Toš, vokal, kitara
The Band:
Igor Leonardi, kitara
Tadej Kampl, bas
Enos Kugler, bobni
▸ Vstopnine ni.
▸ Več informacij: https://bit.ly/2YGJNVl
Otvoritev – Saša Bezjak: Pojštrček od dragega > Ulična galerija Maribor v Židovski ulici
Ulična galerija Maribor v Židovski ulici #1 / 2021
»Nit, ki predira podlago, je postala poligon za premišljevanje o likovnih elementih, barvi, prostoru in potezi, hkrati pa tudi o socialnem prostoru tistih, ki tokrat niti vlečejo – ženskah. Za njeno ustvarjanje je bistveno iskanje prvinskosti, hkrati pa tudi nenehno grajenje odnosov med ljudmi.« – Breda Kolar Sluga, direktorica Umetnostne galerije Maribor
Saša Bezjak (Maribor, 1971), slikarka in kiparka, diplomirala pri dr. Nadji Zgonik in Metki Krašovec. Od leta 1996 je glavno področje njenega ustvarjanja risba, h kateri se kasneje pridruži umetniška vezenina. 2009 magistrira iz področja kiparstva pri profesorju Luju Vodopivcu.
kurator: 003 / Letizia Werth
produkcija in podpora: Inštitut TAM-TAM / Ustanova Fundacija Sonda / GT22 / Mestna občina Maribor / Ministrstvo za kulturo / Alveola d.o.o
*Foto Boris Farič
KIBLIX 2021 / Panel Discussion: Can technology bring back long-lost nature?
/eng below/
❗️ KIBLIX 2021 / Serija spletnih pogovorov ❗️
ALI LAHKO TEHNOLOGIJA OBUDI DAVNO IZGUBLJENO NARAVO?
📍 Četrtek, 11. 2. 2021, ob 18. uri
🎥 Spletni prenos: https://2020.kiblix.org/streaming/
Vljudno vas vabimo, da se nam pridružite v četrtek, 11. 2., ob 18. uri, ko se bo odvil že tretji tematsko fokusiran pogovor v seriji spletnih pogovorov festivala KIBLIX. Prvi pogovor z mednarodnimi gosti v letu 2021, ki se bo osredotočil na odnos med tehnologijo, umetnostjo in naravo, bo moderirala ▪️ Régine Debatty ▪️, umetnostna kritičarka in blogerka (https://we-make-money-not-art.com).
Gostje:
▪️ Jakob Kudsk Steensen, umetnik
http://www.jakobsteensen.com/
▪️ Tanja Vujinović, novomedijska umetnica
https://www.tanjav.art/
▪️ Christina Agapakis, sintetična biologinja in znanstvena piska
https://www.agapakis.com/
▪️ Tina Gorjanc, bio-oblikovalka, raziskovalka in svetovalka
https://the-dots.com/users/tina-gorjanc-98923
Narava naj bi bila pravo nasprotje virtualnega, umetnega, torej tega, kar je zasnoval in skonstruiral človek. In zagotovo drži, da je ena od številnih lekcij, ki nas jih je naučila pandemija, ta, da tehnologija zelo slabo nadomešča neposreden stik z naravo. Toda ali bi nam znanost in tehnologija lahko pomagali povezati se z že davno izgubljenimi elementi narave, za katere nimamo drugih načinov, kako jih izkusiti ali dojeti?
Pogovor boste lahko spremljali preko spletnega prenosa na 👉 https://2020.kiblix.org/streaming/.
🗣 Za vprašanja in komentarje bo na voljo pogovorno okence na desni strani zaslona.
👉 Več: https://2020.kiblix.org/
📧 Novičnik: www.mcruk.si
_________________________________
❗️ KIBLIX 2021 / Panel Discussion ❗️
CAN TECHNOLOGY BRING BACK LONG-LOST NATURE?
📍 Thursday, 11 February 2021, at 6 p.m. (CET)
🎥 Live Stream: https://2020.kiblix.org/streaming/
You are kindly invited to join us on Thursday, 11 February at 6 p.m. (CET) for the third in the series of moderated panel discussions of the KIBLIX festival. The first panel in 2021, will focus on relations between technology, art and nature and will be moderated by art critic and blogger ▪️ Régine Debatty ▪️ (https://we-make-money-not-art.com).
Speakers:
▪️ Jakob Kudsk Steensen, artist
http://www.jakobsteensen.com/
▪️ Tanja Vujinović, new media artist
https://www.tanjav.art/
▪️ Christina Agapakis, a synthetic biologist and science writer
https://www.agapakis.com/
▪️ Tina Gorjanc, critical bio-designer
https://www.tinagorjanc.com/
Nature is supposed to be the exact opposite of the virtual, the artificial, the engineered, and the human-made. And indeed, one of the many lessons that can be drawn from the pandemic is that technology is a very poor substitute for direct contact with nature. But could science and technology help us relate to elements of nature that are long lost? Those that we have no other means to experience and grasp? Several artists and designers worldwide are using science, virtual reality, and other technologies to “bring back to life” – in one form or another – extinct animals or plants and even landscapes from bygone geological periods. Ironically, their research and experiments convey both a poignant sense of loss and the hope that life that has vanished is not lost forever. At least not entirely…
The panel will be live streamed here 👉 https://2020.kiblix.org/streaming/.
🗣 For questions and comments, you will be able to use the chat window on the right side of the screen.
👉 More: www.kiblix.org
📧 Subscribe: www.mcruk.si